Utilizarea magazinului on-line Kertimag, plasarea de comenzi prin telefon, fax sau on-line reprezintă acceptul Dumneavoastră în ceea ce priveşte condiţiile şi termenii mai jos menţionaţi! Ne rezervăm dreptul de a modifica aceste prevederi fără o notificare prealabilă!
Kertimag este reprezentată pe teritoriul României de către SC Kertimag Romania SRL, J12/600/2000, RO 13078150, str. Traian Vuia, nr. 234, 400397, Cluj-Napoca, jud. Cluj.
Înainte de a plasa o comandă, dacă aveţi orice nelămuriri, vă rugăm să ne contactaţi la serviciul Relaţii Clienţi la numărul de telefon/fax: 0264 274 132, 0264 274 133, mobil: 0758 815 500 sau prin email: kertimag_romania@yahoo.com, info@kertimag.ro.
Preţurile afişate în magazinul on-line sunt valabile şi includ valoarea TVA.
Magazinul on-line este destinat persoanelor fizice cât şi celor juridice, nu presupune o valoare minimă de comandă.
Taxa de livrare se modifică în funcţie de greutatea coletului, acesta se va putea vizualiza în momentul comenzii.
Dvs. veţi plăti doar în momentul preluării coletului direct la agentul companiei de curierat, acesta va emite şi chitanţa aferentă.
Comenzile vor fi onorate, în limita stocului disponibil! Ne rezervăm dreptul de a refuza comenzi dacă se va constata că informaţiile privind produsul comandat au fost introduse eronat, sau comenzile care au caracter fraudulos.
Termenul de livrare este de maximum 30 de zile de la data preluării comenzii. După verificare veţi fi contactat pentru datele despre livrare.
Imaginile prezentate sunt cu titlu de exemplu, fără să creeze obligaţii contractuale. Nuanţa culorii pe care Dvs. o vizualizaţi depinde de specificaţiile tehnice ale monitorului utilizat sau a altor echipamente folosite.
Termeni de garanţie şi răscumpărare
Conform art. 9 din Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 ”… consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă …, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri”, excepţie făcând acele costuri aferente rambursării / returnării produselor.
Clientul are dreptul de a returna oricare dintre produsele livrate în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la recepţia lor, în acest caz costul returnării coletului intră în sarcina cumpărătorului. Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face în cel mult 30 de zile de la data returnării acestora.
Produsele nu se pot returna, în cazul în care ambalajul original al produselor este deteriorat sau desfăcut. În cazul în care produsul/produsele se vor returna, acestea trebuie obligatoriu să fie returnate în ambalajul original în care au fost primite, să conţină toate etichetele originale, să nu fie deteriorate! Coletul de asemenea trebuie să conţină o copie de pe factură, pentru ca noi să putem identifica produsele returnate şi identitatea clientului.
Plasarea unei comenzi pe site-ul nostru, este considerat acceptul Dvs. pentru a utiliza datele Dvs. în scopul livrării produselor solicitate. Acest lucru implică, în mod implicit, şi acordul conferit terţelor persoane care sunt implicate în activitatea anterior descrisă.
Vă aducem la cunoştinţă că datele Dvs. personale (nume, adresă, CNP, număr de telefon şi adresă e-mail) se stochează în baza noastră de date, conform Legii nr. 506/2004, şi se vor folosi pentru a vă trimite viitoare oferte, fără alte obligaţii sau plăţi faţă de Dvs. pentru acţiuni de marketing direct (trimiterea de mesaje publicitare si de marketing prin poşta, telefon, e-mail sau alte mijloace de comunicare din partea noastră şi a partenerilor noştri contractuali).
Conform art. 12–18 din Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, consumatorul, în calitate de persoana vizată are: dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenţie asupra datelor, dreptul de opoziţie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justiţiei. Aceste drepturi pot fi exercitate prin intermediul unei simple cereri scrise şi semnate ce va fi trimisă prin poştă. Datele Dumneavoastră sunt considerate folosibile în sensul prezentat până când Dumneavoastră nu ne interziceţi acest lucru în scris sau prin telefon.
Părţile nu vor răspunde pentru neexecutarea la termen sau/şi executarea necorespunzătoare (totală sau parţială) a oricărei obligaţii asumate, dacă această neexecutare sau executare necorespunzătoare se datorează forţei majore, aşa după cum aceasta este definită prin lege.
Atât fotografiile cât şi conţinutul paginii web: www.kertimag.ro, sunt proprietatea a SC Kertimag SRL. Orice folosire a materialelor sau informaţiilor expuse pe acest site este strict interzisă, în cazul în care nu există permisiunea în scris din partea proprietarului.
Pasul 1. Selectarea/alegerea produselor – în partea dreaptă a monitorului, găsiţi coloana „Produse”, aici puteţi selecta principalele categorii de produse şi alege produsele dorite. În caul în care doriţi să căutaţi după un produs anume, scrieţi denumirea acestuia în câmpul denumit „Căutare” din partea dreapta-sus a ecranului şi apăsaţi butonul „Caută”.
Pasul 2. Comandarea produselor – după ce aţi găsit produsul dorit se va selecta (sub descrierea acestuia) cantitatea dorită, după care se adaugă în coş apăsând butonul „Comandă”. Puteţi continua prin adăugarea altor produse prin modalitatea descrisă anterior. Valoarea produselor şi denumirea acestora va fi afişată în partea dreaptă a ecranului în câmpul denumit „Conţinutul coşului”.
Pasul 3. Modificarea conţinutului coşului – în cazul în care doriţi modificarea cantităţii produselor din coş, puteţi efectua aceste modificări prin apăsarea butonului roşu „X” din dreptul produsului respectiv. Apasând pe butonul „Trimite comanda”, produsele din coş vor apărea într-o fereastră nouă, unde există posibilitatea de a modifica cantitatea comandată sau de a şterge produsele nedorite după care se apasă pe butonul „Recalculează”.
Pasul 4. Completarea datelor personale – acestea sunt importante pentru ca noi să putem păstra legătura cu Dvs. şi să livrăm coletul fără a întâmpina probleme, în lipsa acestora ne va fi imposibil să vă contactăm sau să vă livrăm comanda. Prin apăsarea butonului „Mai departe” veţi fi direcţionat pe o nouă pagina unde va fi necesar să completaţi cele 6 câmpuri obligatorii cu datele solicitate.
Pasul 5. Trimiterea şi confirmarea comenzii – după completarea datelor de livrare şi bifarea căsuţei „Accept termenii şi condiţiile”, veţi apăsa butonul „Trimite comanda”, se va deschide o nouă fereastră „Confirmare comandă”, aici veţi avea posibilitatea modificării datelor prin apăsarea butonului „Înapoi”, sau în cazul în care datele şi comanda este corectă veţi apăsa „Plasează comandă”. În cazul în care transmiterea comenzii s-a efectuat corect se va deschide o nouă fereastră cu mesajul „Vă mulţumim pentru comandă! Veţi fi contactat în cel mai scurt timp!”
Comenzile se pot trimite 24 ore din 24. Livrarea comenzile se efectuează prin firme de curierat, de luni până vineri între orele 8-17. În cazul în care la data livrării nu se află nimeni la adresa de livrare indicată, agentul firmei de curierat vă va lăsa o notificare la adresă pentru a putea fi contactat ulterior pentru stabilirea preluării coletului.